JAG HATAR SVERIGES VÄDER !!

Jaa så är det jag hatar verkligen sveriges väder inte kul med regn, vill bo utomlans i ett varmt land så slipper man regn inte kul att vara singel när det är regn eller något e ju perfekta mysvädret och kolla film på :).

Iskolan idag efter idotten så skulle vi dra till bamba så när vi går förbi så håller dompå och spelar in till Nya serien som heter "riverside" (om det är rättstavat ) Det är nästan samma som andra avenyn och han som spelar Kim (jonas bane) är med i den serien. den har premiär nästa vecka på svt och även då börjar ANDRA AVENYN min älsklings serie hehe har missat avsnitt men men  nu ska jag se varje avsnitt hehe love it love it love it =) nä nu ska jag äta mat snart pusspuss


Kommentarer
Postat av: Sofia

När lägger du upp en video blogg?

2009-09-03 @ 22:51:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0