låång dag

hej hej :) hur mår alla ? jag mår kanon här
Skola idag började 09.50 och slutade halv 12 eller något  sen 3 J*vla timmars håltimma inte kul skulle tagit med mej datan till skolan egentligen, men orkade inte men gör det nästa vecka bättre det.Har precis ätit mat  mormor och hennes gubbe kom hit med  blev äta carbonara idag (vet inte hur det stavas) men gott ändå och mättande.
imon slutar jag kvart i 3 tror jag om jag minns rätt men börjar ganska tidigt med usch har idrott imon har inte varit med på det sen i 8an kanske inte ens det jo kanske varit med någon enstaka lektion jagär ingen som gillar sporta eller träna eller något:P haha  men kommer inte ihåg vaad vi skulle göra imon men ska prata med läraren angående mitt ben och att jag måste göra allt  i min takt.

Nä nu kollar jag lite på tv som vanligt va haha . inget annat att göra här hemma blev sugen på något sött men har inget här hemma så blir bara ligga i sängen med datan o glo tv kanske? ser ut som det

pusspuss på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0