Lång seg dag.

Hejhej :) hehe lite smått seg hade första lektionen men jag och sofia var lite försenade men men gick bra ändå. sen efter den lektionen hade vi 3 timmar håltimma as tråkigt så jag gick med henne och åt sushi eller jag åt inte men hon. äckligt haha . sen gick runt kollade massa kläder hittade 2 as snygga linnen samma linnen fast olika färger . ville ha dom fast som sagt jag ska inte köpa några kläder mer  ska bli av med operationen.

Fast jag har ju tråkveckan(för mycket info kanske) så var tvungen köpa lite god saker blev att gå ner i hemköp inne istan köpte kanel gifflar.gott och blandat.och sen Choklad ofc. och dricka haha gott sen långtråkig svenska lektion pratade om hamlet och  shakespear. inte min grej som sagt sen efter det blev det att åka hem till min bror och hämta hunden fast han hade besök lilla angel och hennes föräldrar va där så blev kvar en stund. men hemma nu väntar på att maten ska bli klar (alltid hungrig)


Kommentarer
Postat av: Emelie

Sola imån då (L) hihi kommentera gärna min blogg med, pusss!

2009-10-04 @ 21:55:32
URL: http://emeeliieeeandreasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0