Problem med msn

Jaa är det bara jag som har problem med min msn  nu kan jag iallafall logga in men jag kan inte skriva till någon inte ändra mitt namn och inte ändra kort helt sjukt. hör av er om ni har samma problem.

Kom hem från skolan för en stundsedan hade bara 2 lektioner idag skönt började 11.40 och slutade klockan 2 jätte skönt imon har vi bara 2 lektioner med Samhäll tror jag och sen senare  typ efter 3 timmar håltimma har vi svenska as tråkigt att ha lång håltimma men men måste ju.

idag blir det att äta mat om ett tag sedan kanske ut på gården en stund. bänkad framför tvn idag ska kolla på

-Topmodel om ca 50 min kanske sen efter det
-project runway
-ungamödrar (om jag är hemma då:P)

Och självklart.
- IDOL 20:00 (4an)
- ANDRA AVENYN 21:00 (1an)

nu ska jag äta pusspuss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0