seg seg seg..

Hej hej blev att gå upp tidigt till min bror idag och lämna hunden han låg och sov men bra att jag hade nycklarna till lägenheten iaf :) hehe  sen blev det att åka till skolan någon äcklig gubbe som satt och stirrade.  had een lektion sen blev det lång rast så vi satte oss nere vid vattnet och lyssnade på musik och bara slappade as skönt sen gick vi och åt mumma.  sen blev det att åka hem gå av och gå och hämta hunden igen sen gå hela vägen hem fast  fastnade hos min kusin och hennes mamma. men blev inte så jätte länge när jag kom hem var jag helt slut så la mej i sängen glodde tv somnade nästan så blev att sitta upp ;) haha

Nu kollar jag på IDOL :) love it roligast att kolla på utagningarna när folk skämmer ut sig haha
Viker mej av skratt till vissa personer men stefan min kompis är ändå bäst från 2006 ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0