sjuk igen ?

hej hej känns som jag börjar bli sjuk igen :( inte kul alls hatar att vara det börjat bli förskyld började känna av det i morse men försökte inte att tänka på det men får ta varm dusch på morgonen imon och göra varm oboy och macka till frukost och hoppas att jag inte blir sjukare under natten bara 1 dag kvar i skolan får försöka klara mej igenom den.

Somsagt nu till en annan sak, iskolan idag var det alla som har varit med om nollingen nu sedan skolan började hade samlats idag i skolan och hade någon 5kamp tror jag haha killarna i neon rosa var lätt snyggast ;) med helrosa kläder och neonrosa peruk haha tog aldrig kort på det skulle ha gjort det , finns en del i skolan som går runt i neon rosa hår och någon me neon rosa skägg :P
Och nu igår eller förrgår  såg man att dom hade kala fläckar dom har la "härmat fear fackor med den där klippningen" gissar jag på  haha men såg roligt ut  ska även ta kort på det dom målade på asfalten ikolan en teknad serie figur kommer inte ihåg va den heter men kommer säkrt på det imon eller så.

nu ska jag lägga mej i sängen och glo vidare på Riverside på datan ett nytt avsnitt varje dag fast tråkigt att dom bara är ca 6 minuter långa. pusspuss <3

Kommentarer
Postat av: Emelie <3

haha du e alltid sjuk

2009-09-15 @ 00:15:57
URL: http://emeeliieeeandreasson.blogg.se/
Postat av: jasmine

haha :P varit sjuk 2 gånger på 1 månad innan det hade jag inte varit sjuk på vet int ehur länge :P

2009-09-15 @ 00:31:05
URL: http://jasminenykvist.blogg.se/
Postat av: sandra

2009-09-15 @ 00:50:16
Postat av: sanda

Vill ha videoblogg!

2009-09-15 @ 00:50:35
Postat av: jasmine

kommer upp i veckan.

2009-09-15 @ 01:21:39
URL: http://jasminenykvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0