So you think you can dance?

hej hej hehe ligger isängen har 15 ljus tända jätte mysigt :)  idag har jag varit i skolan hade 2 lektioner sen åkte jag hem gjorde mat til familjen sen bara slappat as skönt. kollar lite på So you think you can dance  tror jag vet vem som vinner inte säker har 2 favoriter av dom 4 som är kvar men åker ut någon snart.

Imon blir det skola 1 lektion börjar 10.05 sen efter det åka till sjukhuset göra mina kontroller. hoppas det går fort och att det ser bra ut.   snart sova kanske?

Ska bädda om sängen innan har redan tagit mina tabletter ska även tvätta avsminket. och borsta tänderna,
smått trött pusspuss  sov så gott alla söta läsare:)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0