Sovit gott.

godmorgon på er :) sovit gott? det har jag gjort nu lyssnar jag å musik för att komma i stämning och inte vara trött :) hehe gick la upp vid 8 ska la snart fixa mej ringa och väcka sofia. hunden sover bakom mej  mysigt jag ska även äta innan se om jag hittar något gitt här hemma. Som sagt det är tisdag jag börjar 11.40 idag och slutar sent inte så kul men är ju ett måste  ganska kul ändå att förbereda alltfast inte om det är skaldjur och så idag bara dom inte börjar jaga mej jag gillar inte skaldjur :P + dom ser äckliga ut haha. annars får jag springa runt bara jag slipper skala räkorna dom i min klass vet hur jag såg ut förra året när jag skulle göra det:P stog och hopapde kunde inte stå still  fast yanina fick ta dom med mycker rom:P haha

Nä nu ska jag börja göra lite saker än att fastna framför datan. pusspuss


Dagens låt :


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0