usch. ska bli bättre

hej hej usch vad dålig jag har varit på att uppdatera dessa senaste dagarna inte uppdaterat alls.
men från och med nu lovar jag att åtminstånde uppdatera 1 gång om dagen :)
Ligger i sängen börjar klockan 1 imon as tråkigt ska ha data den tisen klockan halv 2 ta kort i skolan.

jag och sofia blev fotade förra veckan av någon kille som fotade för sklkatalogen haha så fårse om vi kommer med :P. hume vad har hänt mer?

Grillade i lördags bara slapapde på fredag kanske blir utgång fårse emelie ville få med mej ut :) men lite svårt om man inte har pengar. får kolla lite så om pappa kan köpa cider till mej så jag kan dricka innen ;) annars har jag ju min sprit mumma gott got hehe



Lite nya bilder ...
 




Testade ny party make up


Kommentarer
Postat av: Carl-Christian

Oj vilka fina bilder på en underbart Vacker tjej.. kan man bli något annat än intresserad? ;-)

2009-09-15 @ 00:46:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0