Vaken / har låten på hjärnan

Godmorgon  är ganska små tröt fortfarande även om jag har sovit några timmar :P.drack nyss ettt glas med oboy ;)  och kollar samtidigt på vakna med the voice  ringde och kollade så att sofia var vaken så hon inte försover sig :P har 3 lektioner idag  första är arbetsliv tror jag :P 2a är idrott som jag inte hlt kan vara med på  men kanske gå promenad :P. och 3e lektionen är naturkunskap hehe så ganska lugn dag ändå

Nu ska jag börja fixaa mej tar bussen 09:07 in till stan så vi inte kommer försent till skolan :P

idol igår fick en favorit som håller på o bloggar ni kanske redan vet vem han är  hittade ett klipp på youtube och bra röst tycker jag  och utalar orden bättre nu .



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0