uppdatering.

hej hej kommer med uppdatering nu =) varit seg dag idag har precis tagit ett bad var jätte skönt.
ska bara slappa idag tror jag inget planerat fårse vad som händer i måndags var det att åka till stan shoppade ett par nya jeans och även en halsduk.och 2 linnen för mina presentkort.och en kjol till sommaren söt och puffig hehe.
Kollar lite på tv nu ska nog börja med kycklingsalladen snart ska ät det idag gott gott.Rena snöstormen här hemma eller aa ute snöat ända sen igår o allt har samtas på ställen i stora högar bara för det blåser så,

Imon blir det nog stan med nina shoppa lite igen kanske och dra till systemet måste ju dit nu när man fyllt 20;) haha
pusspuss på er nu ska jag kolla film eller något på tvn.

Kommentarer
Postat av: David Stockholm

Nu rensas du från min lista. Har valt att inte lägga energi på dig. Du hade helt rätt. Varför ska jag lägga energi på någon som ser ut som en halvmåne i ansiktet, har gula tänder, vita läppar, dålig andedräkt, dvärglängd och som helt saknar hjärna samt inte går att lita på. Nä... jag tackar dig i efterhand för att du visste bådas bästa. Du var ett misstag från dag ett. Hejdå.

2010-01-13 @ 22:29:42
Postat av: jasmine

ursäkta mej men vet inte vem du är så.

2010-01-16 @ 17:03:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0