MÖTET MED KLINIKEN !!

Som sagt torsdag 15juli så var jag uppe i stockholm med min mamma på konsultations mötet med kirurgen tjejerna på kliniken i receptionen var kjätte söte och gjorde så man trivdes.jätte fint inne  med  fick fylla i lite papper när vi kom dit och så.

Sen kom min kirurg och hälsade vi gick in på hans kontor pratade lite han ställde frågor sen fick jag ta på mej en jätte tajt tröja och testa olika implantat  han sa aldrig hur mycket det var i dom jag testade. men tillslut bestämde jag mej för ett som jag tyckte va bra för mej Så det blev 325CC i högprofil ska lägga det under bröstmuskel och operationen tar 30 minuter max 45 minuter sa han.

Han mätte öven ochså Operationen kommer att gå på 37.000 men i det priset så ingår en kapselförsäkring som gäller i 5år efter operationen hade jag inte hade valt försäkringen och fått sån kapselbildning så hade jag fått betala 12.000 för att fixa

Så Operationen blir den 2 september klockslaget vet jag inte än det skulle jag få veta 1 vecka innan  antaglien får jag vid 2 tiden för ska vara på fastande mage 6 timmar operationen. och efter somvi ska åka tåg upp så vill jag ju inte ha operationstid för tidigt heller.

Skall lägga bakom bröstmuskeln

Har nu några frågor så är det bara att skriva :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du försöka använda lite punkter och kommatecken, tack.

2010-08-16 @ 23:38:06
Postat av: Gniztra



Söt blogg du har :-)

Skulle bli superglad om just du kolla in i min internetshop.



www.Gniztra.com



Finns fake piercings,smycken,smink ja allt en tjej behöver:-)

Puss

2011-07-25 @ 22:09:23
URL: http://www.gniztra.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0