Helt frisk ?!

hej hej  sov ut extra länge idag haha (A) eller rättare sagt legat halv vaken sedan kanske 9 eller 10 imorse,
jag  har bara jobbig hosta kvar och lite lite förskylning :) så är frisk helt hoppas jag tills skolan börjar.

Lagade mat till familjen igår med  sen blev det sitta ute ett tag på gårde inte bra att jag smått börjat dricka kaffe ska sluta med det vill ju kinna somna innan 3 :P haha

NRJ In the park idag sofia och jag skullle gå men nu får jag inte tag i henne så hon skiter väl i det? så jag blir väl vara hemma eller om jag åker till emelie och förfestar hos henne o drar med ut på krogen :D låter kul iaf så blir kanske det fårse senare ska snart hoppa in i duschen sen fixa mej lte så jag inte gör det sista halvtimmen isf innan jag ska dra vad det nu än blir :p.

Fick ett myggbett igår kväll faan nu när jag vaknade idag e as stort ska ta kort på det nu så lägger upp här ;)


Kommentarer
Postat av: M

oj då ;)

2009-08-27 @ 22:59:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0