Nattiii

Hej hej börjar må lite bättre men fårr en hosta som inte är så jätte kul men får stå ut.ska lägga mej tidigt idag inatt som var somnade jag vid kanske halv 4 eller 4 någon gång, somnar säkert vid 1 idag får jag hoppas så jag kan börja vänta tillbaka dygnet skolan börjar ju nästa vecka ser fram emot det nu träffa alla andra :)
 
igår kväll eller aa så drog jag fram täcket snacka om att hösten börjar komma men älskar hösten och vintern då e det perfekt att gå på bio och massa mys film kvällar hemma godis och tända ljus åh så mysigt, får se om jag gårpå bio nästa månad om jag får med mej någon :) vill se den filmen med dom marsvinen eller om det var hamstrar den G forse eller något :P. värkar rolig haha.



Imon ska jag göra mat till familjen fast jag får ha halsduk över munnen och näsan  eller något när jag gör maten vill inte smitta någon annan :P  


nä nu ska jag kolla på paradise hotel pusspuss sov så gott <3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0