Scary movie 3 vs fun whit dick & jane

hej hej :) har kollat på fun ehit dick and jane och nu kollar jag på scary movie 3  tycker båda är lika roliga men jag har ju konstig humor :p haha  jag är lite udda jag men men vilken tycker ni är bäst ?:)

usch fick shemat idag har låååånga tisdagar  vi börjar vid 11.40 och slutar 21.35 på kvällen och dagen efter börjar vi 10.05 och har en lektion sen efter det lååång håltimma från 11.50 till 14.30 jobbigt med långa håltimmar men men fast tråkigtast är ändå att sluta halv 4 på en fredag men då e det bara åka in tillstan hem sen äta och fixa sig för kvällen:P om man ska ut  heh (A)

Nä nu ska jag kolla filmen igen pusspuss


Bild från : augusti 2008 "maskerad fest"

Kommentarer
Postat av: Anna Hjäremo

Wow Jasmine, vad sexig du är. Vill vara där hos dig då! :-(. Love xxx

2009-08-30 @ 16:27:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0