Spa dag

hej hej godeftermiddag just nu sitter jag i mitt rum är helt seg lite krasslig i halsen fortfarande och huvudvärk så ska hoppa in i ett skönt bad snart.och göra ansiktsmask och tvätta håret ochså så känner jag mej lite fräshare iallafall.

Igår fick jag pengar och sedan britneys spears parfym kit fantasy. (min älsklingsparfym) är min 3e flaska nu. sen fick jag ett skal till min iphone helt svart men snyggt ändå.sen fick jag 2 flaskor med TRESemme shampoo och balsam så nu har jag 2 balsam och 2 shampoo kommer räcka länge ;) hehe

så imon ska jag se om jag kan få med mej någon till stan och shoppa. love it pusspuss på er nu ska jag ha min ska stund. försöka bli bättre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0