Sant eller falskt ?

Får frågor hela tiden om att jag tränar eller om jag inte äter. för att jag är smal

sanninen är att jag är förtidigt född och har svårt att gå upp i vikt dom som känner mej vet hur mycket jag äter och att jag aldrig har tränat  för jag tycker att jag inte behöver det.och jag stör mej på vissa tykten man hör eller aa hörde när man gick i högstadiet och nu gymnasiumet att jag är för smal och tror att jag har anorexia och att jag spyr upp maten efter jag har ätit det jag älskar mat men jag är och lite petig med mat men jag går ju hotel och restaurang så jag äter provsmakar och äter det jag lagar och är gott ja jag äter godis och skräp mat är ju gott men jag äter även husmanskost.tränar inte och det kan mina kompisar intyga att jag inte gör.

så nu har ni fått veta lite iallafall fråga mej saker innan än att prata bakom ens rygg och få andra att tro att man tränar eller inte äter mycket allt för att man är smal.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Så du menar att träna är inte bra? knäpp...

2009-07-16 @ 16:29:09
Postat av: jasmine

jag har aldrig tränat men vill man ha en jätte bra kropp så får man självklart träna men är inget för mej.

2009-07-16 @ 17:55:26
URL: http://jasminenykvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0