Bröst bröst bröst !!!

Åhh jag håller på o tänker på tat jag vill operera mina bröst hela tiden har viljat göra det sen jag var 14 och har inte slutat tänka på det ska värkligen försöka göra allt för att få det gjort innan mars / april nästa år ska försöka ha alla pengar til januari efter min födelsedag och operera i februari eller mars så man kan iaf sola med bikini på sommaren .
Kommer ju ha en fest för mej då släktingar och kompisar kommer på min 20 år fest så ge presenter och det har sagt till alal att jag bara önskar mej pengar dom flesta vet vad jag ska ha pengarna till =)
2a januari kommer alla släktingar hit och firar mej o min familj och kompisar fyller år den 3e så en söndag så kommer gå ut på kvällen och festa men kommer inte bli så mycket drickande efter som måste spara spara :D
men det är långt kvar

Nä nu ska jag ta och lägga mej och sova och inte försöka tänka för mycket på bröst :P
Godnatt på mina söta läsare  kyss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0