Fredag kväll.

Hejsan .
ligger här hemma i sängen jag vaknade sen idag till skolan gjorde i årdning mej på 20 min typ haha stressigt
ringde sofia på morgonen så hon var vaken . så blev att slänga på sig kläderoch sminka sig lite
iskolan så hade vi ett sista prov innan vi började med att städa köket gick väldigt bra för mej känns det som :D
så alla städade exakkt hela köket hatar städa men man måste ju .
sen efter lektionen vi slutade la vid 11 . gick upp till skåpen bytte om  städade ur skåpen .och tog hem träskona vi har
i köket ska ha med dom till när vi börjar på ester.
så samtidigt idag gick vi ner lämnade lås och nycklar och kock kläderna .
sen lämnade jag en svenska bok i bibloteket .

Sen drog vi och åt för sista gången i bamba .  jag åt ine så mkt var inget gott och äta precis
sen efter det åkte jag och sofia in till stan kollade lite på telefoner hon ska köpa en ny eller något
sen drog vi till donken jag köpte 2 Mc Chicken junior så goda :)
 gick till hållplatsen tog bussen hem

sen närjag kom hem har jag bara slappat  så skönt nu och vara ledig i helgenoch på måndag och tisdag
skolavslutningen på onsdag börjar klockan 9 .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0