Heej alla

hejsan alla goa och glada

idag  vaknade jag vid ca 9 tiden med solen i rummet haha inte lyckats ändra på dygnet iaf men det kommer la snart
väntar på att maten ska bli klar
sitter och kollar på runs house på mtv  inget spännande som har hänt idag så inte så mycket att skriva om

men imon är det tandläkaren klockan 12.30 hoppas dom inte ska göra något utan bara kolla hoppas jag


just det  gårdagen :
jag satt i gräset med mamma och Camilla så kände jag att det va något på min hand så kollar jag ser jag bara en stoor spindel på min hand jag får panik och skriker o viftar bort den mamma blir lika rädd eller a härmade mej när jag skrek .jag har riktigt stor fobi för spindlar  dom är så äckliga alla har alltid retat mej för det men skiter i dom .
nä nu ska jag fortsätta kolla på tv pusspuss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0