Holly dolly.

Naw min hund är så söt hon sitter och tigger pan pizza av mej när jg äter haha hon tror hon kommer få men nej det får hon inte . älskasr henne så mycket
sitter och kollar på tv medans jag äter .:)
ska in till stan med sofiia någon dag:D kommer bli så kul haha   vi har våra planer får min kamera nu i veckan som kommer med som jag har skrivit i ett inlägg innan . läängtar verkligen så mycket tills jag får den
nu ska jag nog inte göra sådär jätte mycket idag bara tråka
hoppas något kul händer ikväll orkar inte sitta hemma

Pratar med emelie på msn pratar om att gå ut någon helt nu snart och festa  var längesen nu så blev väldigt sugen på det så hoppas vi kan göra det i slutet av månaden . om någon vill dra med är det bara till att skriva:D pusspuss på sötnosarna ska gå nu . hörs senare <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0