Onsdag = Camillas student

Hej hej på er

Jag ligger i sängen strax duscha och börja fixa mej för idag . camilla min bästa barndoms kompis tar studenten idag:D
jag och hon har känt varandra sen vi var 5 år .klockan är nu 10:09 måste skynda mej ska ut med holly tiill min bror mer hon springer ut idag vid 1 halv 2 så har enstund till att fixa mej så , ska ju sminka mej och allt .
Skriver senare kanske till och med lägger upp en liten film sen


Fast blir att jag filmar med min tele isf pappa ska lämna in min digital kamera på lagning idag  hoppas helst att jag
kommer få en ny vill ha en finare :D (A)

duschen nu pusspuss påer  mina Sötingar:D

Kommentarer
Postat av: Emelie A

Grattis på henne :) <333!

2009-06-13 @ 12:14:02
URL: http://emeeliieeeandreasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0