Tisdag och solen skiner

ligger här i min säng nu  sak snart ut till milla och lägga mej o sola lite kanske fårse om jag orkar gå ner tar med mej holly ner sså klart samtidigt isf . imon blir det att jag ska gå på millas stundet :D så får bli att jag måste lägga mej tidigt ida o gå upp ganska tidigt så jag hinner duscha och sminka mej lite och allt .

Fårse vad jag ska ha på mej för kläder imon med hoppas att det inte regnar imon hatar regn .
nu ska jag ta på mej bikinin  jag köpte i fredags . kanske tar kort på mej när jag har på mej den sen fårse

Pusspuss på er från eran blondiie

Kommentarer
Postat av: SofiiaOfSweden

HAHA aah (A) din mega super duper söta bikini (A):D ÄÄLSKAR DIN DESIGN JUU :D:DD

2009-06-02 @ 18:50:59
URL: http://sofiiaofsweden.blogg.se/
Postat av: Jasmine

hehe du kan köpa lika dan när den kommer ut i affären :D . kommer finnas sån i baby blå med :D

2009-06-03 @ 10:04:30
Postat av: Jasmine

hehe :) du kan köpa en när dom kommer ut i affären ;) kommer finnas i baby blå med fast jag ville ha den rosa :D

hehe

2009-06-03 @ 10:05:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0