video inlägg på G

Jag och sofia igår gjorde några filmer ska lägga upp dom på youtube bara  innan 
juste igår så gick vi ner och köpte godis blev 2 påsar fulla typ haha gotte grisar är vi ju så klart
nu ligger jag i sängen vaknade för typ 2 timmar sedan  mitt kamera batteri ligger på laddning bra och ha det full laddat
man vet ju aldrig om man kommer behöva ta kort eller filma något som händer :P
ska snart äta frukost och lägga upp filmen frn min kamera till datan och bilder  tror jag och sofia ska til stan idag fårse
hur det blir  nä nu ska jag  duscha och äta eller aa jag ska nog äta innan är helt seg idag

uppdaterar mer under dagen :) puss puss på er sötisar // jasmine blondinen "katten113"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0