Måndagen som gått

Jaa idag  började det med att man vaknade låg kvar och segade i sängen som vanligt (a)
sen gick upp  vaknade till lite och tog ett glas oboy och 2 mackor
sen fixade mej inför skoldagen as fint väder i morse sen senare idag blev det dåligt väder inte
sådär jättekul . fick reda på att vi börjar på ester den 24 augusti och slutar på burgården den
10e juli . men har ågra lediga dagar ochså innan det sen efter det hade vi matte lektion
jag ärbetade ju inget typ satt bara och slappade.sedan blev det lunch tog en stor portion
med pasta och skinksås gansak ott och lite sallad sen åkte jag,sofia,rebecka hem till mej
eller a blev ett stopp inne i stan först sen så va hemma hos mej ett tzag målade naglarna "köpte 2 stycken nya nagelack"
ett lite lila aktigt med glitter i och sen ett apricost eller hur man skriver det .
sen senare vid 1 mötte jag nina skulle med henne till ungdomsmotagningen i kållered så blev att åka en bit
på bussen åt vi 2 dounuts var :d haha så himla gott är det
sen efter allt det blev jag sugen på choklad fast blev inget sen vid kvart i 8 gick jag ut med holly min bäbis
sen mötte sofia och gick ner till affären lyckades faktist att hålla mej fråna tt köpa något haha brukar alltid hända att jag köper något ändå . och nu sitter jag är drack 2 glas oboy förut milla va här uppe när jag kom hem . men hon gick ner nu igen  äter nog lite mer imon så skriver allt imon det jag har ätit med ;)
kyssar på er mina godingar (L)
just det kom på nu att även jag och nina gick i stan med hämtade ClubNordic biljetterna jag säljer
sen så gick vi till kicks jag köpte ny fondation var tvungen min är snart slut .

XOXO // Jasmine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0