Onsdag =)

Hejsan

denna dagen har varit lite seg idag började med att mamma väckte mej i morse vid halv 7 eller om klockan var 7 så
fixade mej och åt frukost sen blev det att lämna holly hos  en som passar henne medans jag är i skolan .
skyndade mej till bussen sen  när jag vaknade såg det ut som det skulle regna så tog jeans. tshirt tjocktröja på mej och
sen halsduk mina bruna stövlar och min gråa jacka . så natriligt vis när jag och sofia var på väg hem så är det SKINANDE SOL . och det var inte lite varmt så inne istan så gick vi till hem kök köpte 4 baket bacon och grädde
lagade  maten hemma idag till min bror och mamma
sen efter det har jag bara slappat :D

nu sitter jag i sängen och tråkar här imon blir det upp tiiidigt  ska medbussen som går från mej 07.13  hoppas jag inte vaknar 10 i så jag måste stressa .

Imon i köket blir det att vi ska göra Varm chokladkaka "mini kladdkaka" med sorbe glass  åhh så himla gott komemr vräka i mej massa haha


Nä nu ska jag kolla på fråga olle och sedan Gilrs of the playboy mansin :D

pusspuss godnatt på er sötnosar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0