Operation !

Ja jag skrev ju häromdagen om bröstoperation jag vill göra och ska inte släppa tanken så skrev runt lite till
till olika kliniker och sa att jag äter ju mina waran tabletter och frågade om jag kan operera ändå ochså så fått positiva svar om det så just nu väntar jag bara på att ja ska få tid hos min läkare så jag kan prata med han om det och se  vad han säger om det är bra just nu fast jag kommer få vänta ett år typ med att operera måste få ihop pengarna :)
vill ha ihop pengarna så fort som möjligt så jag kan få det gjort 1 år är lång tid att vänta ja har ju redan viljat göra det o haft tankarna på det sen jag var 14 nu är jag 19 och kommer vara 20 då närjag ska operera kanske ska föröska få ihop alla pengar till efter min födelsedag =) fyller ju ändå i januari men jag ska inte hoppas för mycket jag få rlåsa in mina pengar hospappa eller min bror :P annars kommerjag bara att spendera dom eller så får jag ha någon
som håller koll på mej hela tiden haha :P
jag ska försöka så gott jag kan , just nu sitter jag på datan i stora rummet och lyssnar på musik inget annat att göra blåer kallt ute men det är ändå sol så ska sägga mej där snart och slappa  uppdarerar ikväll igen PUSS PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0