Skola/Stan=Bosson

Ja vi slutade vid 12 halv 1 så jag och såfa drog till ginatricot o kollade på kläder så åker vi i rulltrappan upp till över våningen så kollar jag lite till Vänster så ser jag bosson som står och pratar med några.  är alla kändisar i göteborg nu eller :P . kan tro det i mellan åt i skolan gjorde vi banana é clair . så himla gott  tog med mej en hem till mamam med
hon blev glad när jag ringde och frågade om hon ville ha den . nu har jag lagt ner lite kläder i väskan ska snart duscha håret oh bara slappa sen vid 9 drar jag kommer ju hem imon igen så . men tar datan med mej =)
kollar lite på tv nu dom har börjat om med vänner serien från början igen hhur många år har dom gjort det du vill att dom ska börja spela in nya . man vet ju aldrig om dom kommer göra det igen .

pusspuss my babys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0