Tandläkaren :(

sitter här hemma nu  på datan i stora rummet väntar på att min bror ska komma hem
jag ska snart  ner till tandläkaren har tid 16.10så får gå typ hemifrån kl 16.00 tar ca 10 min att gå ner
hatar att gå dit men vad ska man göra måste ju gå om jag sak få tandställning någon gång.
vill ja ha raka fina täder och bleka :D

Har fått en ny favorit låt David Archuleta - Crush han vann  american idol

Juste det fick reda på mitt betyg idag i livsmedels hygien i skolan på själva lektionen fick jag iaf G :D nöjd meddet även om jag missat en del lektioner sen på hygien i kök fick jag ett VG :D  as nöjd med det med så fårse nästa vecka vad jag får för betyg i kallköks lektionerna :D  satsar så klart på MVG

nä nu ska jag in och borsta tänderna och ta flor ;) haha skriver senare ikväll igen pusspus på er <3

Kommentarer
Postat av: Minna

Efter du har haft rälsen bleker dom inte tänderna ^^

2009-05-27 @ 13:16:18
URL: http://www.floweriinaa.wordpress.com
Postat av: Jasmine

det gör dom här :D .

2009-05-27 @ 14:19:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0