hemma.

hej hej ligger här hemma i sängen och mår inte sådär jätte bra började i förrgår av att jag kände av att jag hade lite smått ont i halsen och på måndagen blev det värre kunde knappt inte ens prata igår och idag är jag fortfarade ganska hes. men pratar bättre nu men fått äcklig hosta som jag hatar. men imon blir det  skola för min del hoppas jag  varit borta senaste tiden från skolan inte bra så får börja gå mer men har ju blivit mycket sjukhus besök och varit sjuk.

Kollade ut för en stundsedan tänkte åh tråkigt väder regnade och nu kollade jag ut igen så snöar det. ärligt? om det ska snöa så kan det lägga sig på marken iallafall tycker jag är mer mysigare längtar till jul. så man går å jul på liseberg och har det mysigt :) ska dit med familjen som vanligt och gå runt .

Och 3e saken att skriva om nu så klart som alla redan vet så har ju "ullareds Bögen" mattiaz  Gjort en låt som jag tror kommer bli en låt plåga för den sätter sig på hjärnan väldigt lätt oh oh oh oh oh .:P men han är en go person hehe iallafall som han verkar på tv.n och på sin blogg.

OCH JAA JAG VET ATT JAG HAR STAC FEL SLUTA KLAGA PÅ DET .  stör ni er på det så sluta läs min blogg än att vara sur kärringar och ska "klaga" på det haha bara att stänga ner min blogg och inte läsa hur svårt är det? eller aa ni får göra som ni vill niu läser de så ja får mer besökare;) haha .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0