Säger bara en sak.

Väx  upp för fan skaffa er ett liv än att Snacka massa bullshit så ni själva ska känna/må bättre. när folk snackar skit eller startar rykten om än gör dom det för att dom är avensjuka på personen dom pratar skit om. men vissa fattar ju inte det och ni som kommenterar anonyms jag ser *IP nummret så kan lätt kolla om det är samma person som skriver olika namn på kommentarerna och så kan jag även kolla upp vilka ni är så tänk er för innan ni skriver något.

VÄX UPP SÄGER JAG BARA SKAFFA ER ETT LIV TA REDA PÅ FAKTA INNAN NI SÄGER NÅGOT OCH BÖRJAR STARTA RYKTEN.

Kommentarer
Postat av: Olle

Du har, dubbla mellanslag mellan Väx och upp. Men framför alt så stavas avundsjuk avundsjuk och inte avensjuk... tänkte bara säga det.. Sedan kan du inte kolla upp vilka folk är med hjälp av IP-nummer :)Sedan ska det vara en punkt mellan VÄX UPP SÄGER JAG BARA. SKAFFA ER ETT LIV. TA REDA PÅ FAKTA INNAN NU SÄGER NÅGOT OCH BÖRJAR STARTA RYKTEN.



Tänkte bara att du kanske vill skälla på folk ordentligt. Har inget emot dig och läser inte ens det här vad det nu är :)

Men kul att du skriver så i alla fall. Och ja jag vet, du skriver som du vill osv osv osv..

2009-11-20 @ 20:59:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0