Vilken skall jag välja?

Skall få en mini pc för mamma och pappa skall ha min bärbara jag har nu så jag får en ny:) så jag kan ta med mej lite överallt lättare än min 17tums bärbara jag har nu orkar inte bära runt den överallt precis :P.  Så jag har att välja mellan dessa 3 tror jag får den nästa månad som julklapp kanske fårse .

 Och Ps : ni som nu stör er på hur jag stavar så säger jag bara 1 sak läs inte min blogg då om ni stör er jag skriver hur jag vill. hej då eller stanna kvar.

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Mathias

Den sista ;)..

2009-11-25 @ 23:33:02
URL: http://mattek.webblogg.se/
Postat av: Jennifer

Lär dig skriva skiljetecken . Det blir svårt att läsa när allt bara blir osammanhängande..

2009-11-30 @ 21:58:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0