Godnatt snart?

heej idag har det varit en seg dag vaknade vid 8 imorse inte kul när man har lov prc. men hade tandläkar tid idag så fick hoppa ner på kryckorna  dit . och när min tandläkare jag brukar ha såg va som hade hänt så självklart fråggade hon och jag svarade. sen efter det sa hon aj då du har ingen tur du. alldid något som händer dej.

hon sa att jag skött borstningen bra:P hehe något positivt iaf ;) haha  ligger i sängen nu inget att göra bara slappar kollar lite på fråga olle dokumentären och strax börjar  NCIs som jag älskar imon blir det slappa. inget planerat vad jag vet.

 

Godnatt på er sov så gott sedan ;)


Kommentarer
Postat av: robin

usch:S

2009-11-01 @ 01:12:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0