onsdag.torsdag.fredag

aa inte uppdaterat dessa dagar men nu sammanfattar jag det här och nu :P.

ONSDAG : Ja dagen började med att gå upp vid 7 tiden på morgonen för på tisdagen hade dom ringt från töntken avdelningen på östrasjukhuset och sa att jag hade en tid på onsdagen klockan 10 på morgonen. så jag åkte samtidigt som mamma till jobbet eftersom hon jobbar på östrasjukhuset stannade vid olskrogen  köpte bröd  sen gick med mamma till hennes avdelning åt frukost och sedan földe hon mej till röntken och där inne hade dom prc fått in en ny bättre maskin så dom höll prc på att lära sig den och en tjej va där hjälpte han som undersökte sen va en annan tjej där med. fick reda på isamband när knät hoppa ur led måste det kommit åt en nerv eller blodkärl i en muskel. för hade fått en inre blödning i en muskel inte kul men  om inget hade hänt  inom 2 veckor och inte blivit bättre så skulle dom göra något åt det.

TORSDAG : Blev att gå upp ganska tidigt  jag och sofia tog bussen till skolan vid ca 08.55 började 09:40 jag fick gå ut till bussen vid 40 eller 45 för att hinna med tar tid för mej att gå ner för 3 våningar och gå igenom gården och sedan vägen till bussen not fun men tråkigare när inte någon flyttar sig där framme så jag kan stå eller sita  som jag måste kan inte böja knät eller benet så måste ha benet helt rakt. så lite sur blir man men inte kul och hoppa runt i skolan med kryckor och allt men får ju hjälp. fick hiss kort i skolan med skönt är ju 5 våningar iskolan bra att dom har hiss iaf.

FREDAG : Ja idag har vi bara 1 lektion och tycker det är meningslöst att jag skulle hoppa ner med kryckorna till bussen ta bussen in tillstan och sedan byta buss för att komma till skolan och vara med 1 lektion och sedan hem så känns bättre att vara hemma . lektionen var bara 1 timme iallafall ska försöka  städa lite i mitt rum iaf städa bort kläderna.  hatar att sova med ställningen kan inte ligga som jag brukar.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0