nytt nummer från och med imon.

Hej hej nu har jag börjat få glöden tillbaka att börja smått skriva här igen.jag bara tröttnade efter ett tag och därför jag itne skrivit vissa dagar inte känt för att skriva och orkade inte.men har börjat skriva lite på nattstad nu där ser man ju sina besökare med engång och hur många som läst och lite roligare där men jag ska uppdatera här mer nu.
ska lägga upp lite kort imon under dagen,lite gammla kort från min telefon som jaginte använder längre har ju min iphone.och har mitt telia nummer i den nu fixade så det funkade tills jag fick andra kortet som jag har fått nu så ska byta till det imon sen från och med imon så har jag inte mitt Telia nummer längre.lite sad men what ever!

någon som är bra på header? och som kan hjälpa mej med min blogg design känner att jag behöver ny insperation och snyggare sida?vill ha ny fresh sida för ny start här i livet hehe typ :P.

Imon blir det åka till backaplan eller in till stan fårse vad det blir ska kolla lite kläder jag kommer gå och drömma om min operation känns att jag e på g nu och känner att jag kommer få den gjord och hoppas på det i februari  eller mars att jag kan få operera.längtar så jätte mycket kommer ändra mitt liv helt kommer må mycket bättre.Sen på eftermiddagen så ska jag göra maten till familjen och sara:P.hon kommer hit och äter så ska göra mina kända biffar med potatis eller potatis mos fårse.och sås :D

Oj detta blev ett ganska långt inlägg hehe nu under dessa dagar så ska jag nog göra ett första video inlägg :) men haha seg som jag är så vet jag inte hur man får in youtube klipp här på Bloggen (A)!någon som kan hjälpa mej och berätta hur man gör?

nä nu ska jag ta och stänga av datan och bädda om sängen madrassen åker ner.ska försöka somna i normaltid idag eller aa åtminstånde försöka kommer säkert inte somna föräns vid 2 tiden eller något.pusspuss på er sötisar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0