RIXFM = UNDERBART

hej hej alla underbara nu är jag hemma igen från stan.:D är på sjukt bra humör nu.

Kom hem från stan för kanske 20 min sedan och sitter vid datan nu, dagen började med att jag vaknade åt frukost fixade mej och sen hoppade på bussen in till stan vid balladgata hoppade sara på bussen vi drog in och kollad epå rix fm men först så drog vi bara dit kollade hur många som va där vi va där ca halv 3 kanske,så vi stog där ca 10 min kanske sen kollar jag mobilen så hade jag fått ett sms "Är du på rixfm med svarta kläder och en vit väska?;)puss" så jag blev lite smått skrämd där för hade inte nummret inlagt i telen så smsade vem är du men kom på vem det var sen:) hehe ,sen efter det drog vi ner snabbt till donken köpte 2 chicken junior:P


men självklart när jag ska ha något när jag är hungrig så säger dom aa får vänta 4 min men fick dom när det hade gått 10-15 minuter och när jag är hungrig och vill ha mat så är jag inte jätteglad :P haha, sen gick vi upp igen till rixfm på kungstorget , så stog där men jävla fjortisar hade okuperat längstfram så,fick stå nästlängsfram bättre än mitten av allt.men fick underbart bra bilder vissa av dem.och spelade in när några sjöng lägger upp det senare på youtube och sedan här kommer ta ett tag men lovar att det kommer komma upp idag eller imon kanske. backar tillbaka lite

när vi gick upp mot kungsport igen när vi hade gått hamburgarna så går jag kollar lite till vänster självklart ser jag min andra kärlek " jonas bane "kim" i andra avenyn :P  fick självklart ögon kontakt med han som jag fått dom andra gångerna jag sätt han eller mött på han istan :)


Fick ögon kontakt med agnes och även erik.danny.och matias från EMD love them  kan deras låtar utantill jag vet jag är emd nörd fast jag är inte som fjortisarna som har skrivit emd på Kinden eller pannan eller brösten som jag såg några hade gjort haha omoget,


 nä nu ska jag kolla på film känns som jag börjar bli smått sjuk :( ont i halsen och känns som jag är jätte varm inte kul  pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0