Söndag slappar dag och 3e advent

hej hej :) ska bara säga att jag mår kanon hehe igår så smsade minna och frågade om jag ville med in till stan idag. och eftersom det var längesedan vi sågs så sa jag självklart ja.Såå blev att möta henne klockan 12 istan  packat med folk hon köpte lite julklappar och jag bara kollade runt på saker jag vill ha "som är massa saker"
Sedan földe jag henne till hennes tåg sen när jag kom till min busshållplats så stog det 9 minuter så jag gick upp till kungsportplatsen där min buss går med så när jag kommer till hållplatsen. ser jag mitt ex eller aa ex och ex gå där så ropar på han han blev chokad att se mej eftersom han inte har sett mej som brunett men han hade brottom till tåget. han sa att han skulle komma ner om ca 3 veckor och hälsa på (måste tillägga att det är 3 veckor kvar idag tills jag fyller år 20 år stor Flicka ;). )

Sen när man kom hem blev det att börja med maten  gjorde mina biffar med hemmagjort mos och sås men när jag skulle börja med såsen så säger jag till mamma kan jag få grädden så kollar hon på mej och säger vi har ingen ändå hade pappa frågat henne flera gånger underdagen om han skulle köpa något :P men har ju en snäll bror som cyklade ner till affären och köpe. nä nu blir det att kolla klart på filmen och sedan sova skall upp klockan halv 6 imorgon usch hatar måndagar.börjar 8 ska åka hemifrån klockan 7 typ så är i skolan halv 8 eller 20 i ska vara ombytta och klara till 8. ska hinna lämna hunden innan skolan med. lycka till till mej att jag ska komma upp den tiden med. godnatt på er pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0