Gott med mat :)

sitter i stora rummet med datan i knät min bror sitter och kollar i tidningen
åt nyss mat här hemma jag gjorde carbonada till mej åhh så gott är det
idag vaknade jag vvid ca 9 tiden gick upp tog drukost :) myste så gott
sen blev det att jag la mej på balkongen öppnade upp inglasningen
och la mej och solade  gansak skönt  vill ha mer sol varmare ute och inga vindar så
man kan ligga och pressa och bli brun . love it

idag blir det inte att göra så mycket vad jag vet åhh vill köpa nya skor men vill inte åk atill london för att köpa dom så jag fårse om jag kan fjäska med pappa lite se vad han säger :) haha

nä nu ska jag kolla lite på tv och umgås med familjen pusspuss på er sötisar // jasmine den blonda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0