hatar skavsår

åhh hatar verkligen skavsår hade på mej ett par skor som jag inte har använt sådär jätte mycket  ganska nya skor ändå
så hade på mej dom igår har jag för mej så funkade ej så hade ont idag med så fick gå i korta strumpor :P

imon vet jag inte vad som händer är det skinande sol imon så blir det sola på balkogen  som dom andra dagarna :D
love it se om någon kompis orkar komma hit tråkigt att vara ensam på dagarna här hemma har ju hunden men inte kul kan inte sitta och prata med henne som med kompisar och hitta på saker .


just  det förut när jag kollade runt lite på saker till iphone så hittade jag världens snyggaste skal till mobilen :D
så fin ska köpa den med engång när jag har fått pengar eller om pappa beställer sen hittade jag även ett rosa  annat lägger upp kort på det här nu med 


(så fin eller hur ? )



(underbart fint skal baby rosa :D är ett måste med)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0