fixar mej och städar.

Hej hej :) varit vaken ett bra tag nu jag och mamma gick ner till torget förut för en stundsedan köpte lite smott och gott. lite godis och glass och chips för ikväll kommer ju sara .hennes mamma och hennes pappa hit och äter middag  (blir god älgstek) mums alltid lika gott. sara tar även med sig sin katt hon fick igår tror den var 9 veckor =)

Haha juste en sak från igår . mamma va ute i frådet som e prc utanför våran yttedörr. så trodde hon våran katt som vi har hade gått med in ifrådet fast våran granne 2 trappor ner har våran katts bror så mamma tog in katten så när det hade gått en stund så sitter pappa i soffan jag med och mamma så säger han fan detta kan inte stämma ju. så sa jag va vadå han kollade lite konstigt ut i hallen.

Så säger han varför har vi 2 katter här inne jag och mamma trodde nog han hade druckigt för mycket för först såg han grannens katt o såg men katten är ju smalare tänkte han än våran. så 2 sekunder efter så kommer våran katt och går förbi och pappa får panik och trodde han var knäpp så han gick och kollade och jag med hha då var det våran grannes katt (min katts bror ) :P så dom gick runt lite sen släppte vi ut grannens katt  isvalen :P. haha

nä nu ska jag duscha och lite annat ska även testa shampot jag köpte igår och balsamet :)  pusspuss

Kommentarer
Postat av: Anonym!

Du är inte bra på att uppdatera, haha!!

2009-11-03 @ 17:05:33
Postat av: sofia

Hon är inte bra att uppdatera! väldigt dålig!!!

Och man fattar fan inte va hon skriver hon måste ju skolkat SVENSKAN eller så är hon inte svensk, kanske kom precis till landet???!?

2009-11-04 @ 11:12:40
Postat av: Jasmine

haha omogna ni är. jag är helsvensk eller aa min mormor är helnorsk. ni är bara avensjuka och om ni nu säger att jag uppdaterar dåligt och inte är bra. så varför läser ni ens jag har inte bett er att fortsätta läsa.

2009-11-04 @ 11:40:51
Postat av: Sofia

HAHAHAH "avensjuka".. AVUNDSJUKA.

Du kan inte stava för i helvete IG BARN IG BARN

2009-11-04 @ 22:21:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0