J*vla otur jag har asså.

hemma nu  blev att åka till skolan tidigt. men jag kom bara till skolans hållplats.som sagt dom som går på lindholmen vet vad jag pratar om. ändå tog jag 30 bussen hemifrån mej. men allt hände när jag skulle gå av bussen stressad som jag alltid är typ så orkade jag inte vänta tills alla hade gått av så tänkte tränga mej in mellan 2 killar för o gå av o när ja skulle gå ner för där sätena är så står jag konstigt med benet så kommer någon åt mitt ben så hela knäskålen hoppar ur led  och samtidgt säger jag jävla Fu*king skit fan. och förösker gå fram och av bussen då hoppar knäskålen tillbaka. sen efter 1 min ringer jag mamma  gråtandes har bra hög smärt tröskel när det gäller smärta men det idag klarade jag inte av as ont .

Så mamma ringer min pappa så pappa får åka från jobbet och komma och hämta mej först åker till till backa läkarna som e på backaplan va inte lång väntetid så han sa att kan skickar remiss till mölndal så vi får åka dit  gissa vad fick sammanlagt på mölndals sjkhus sitta i 8 timmar inte kul kan jag säga och sista timmarna fick vi ett rum UTAN SÄNG. så gick sitta på en jävla stol. aa irriterad som ni kanske märker.

Sen tog dom röntken kort och massa shit.sen kommer dom in och säger att dom ska tömma knät på vätska (som bara var blog) äckligt . sen sa dom även att hela vävnaden i knät var pajjat så nu har jag en sånn ställnning på benet som jag måste ha i 4 veckor inte kul det heller måste ha den så den håller benet helt stilla  dag och natt.

aa det där var min dag så nu är jag här hemma ska snart äta inte ätit frukost så middagen nu vid halv 7 är min så kallade frukost.lunch.middag.

nu ska jag vila lite innan maten. pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0