orkar inte.

hej hej :D haha för längesedan jag skrev här har inte haft orken tillatt skriva har perioder jag inte orkar. man ska ju inte vara som Kissie.dessi.o paow som uppdaterar varje minut. orka med det.

Vaknade vid 10 idag. SOFIA FYLLER 18 IDAG GRATTIS. jag ska snart gå till henne ska sminka henne och fixa hennes hår för idag.  e det partyyy !!  har ganska mycket att göra idag men kommer hinna uppdatera 1 gång till eller 2 gånger;). tar kort på sofia sen under sminkningen och när allt e klart. hehe sen senare idag när jag e klar med min sminkning och det jag ska ha på mej så tar jag självklart kort på det med :).

Igår blev det att åka in till stan och köpa godis självklart (A) gott gott det ju satt några fyllon på bussen och  lite sjukt. ena killen smällde till tjejen o han andra smällde till andra gubben bara för han sm'llde till tjejen sen skriver ena gubben jag har en fet pistol på mej så du vet. fast dom fick av på backaplan så :P.

nä nu ska jag slänga på mej kläderna och ta med mej det jag ska ha med mej till sofia :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0