Shopping :P

hej hej sovit gott? det har jag ;) . vaknade vid halv 10 typ för jag skulle iväg med mamma och pappa och storhandla eller aa mat. men hottade annat med (A). min bror åkte även med (han fyller år idag)
jag köpte mina efterlängtade shampo jag ska testa från TRESemmé  ska testa det och se om det gör håret bättre  får hoppas det

(för Normalt till tort hår. och återfuktar och stärker håret)



Ska ta något att äta snart lite smått hungrig.Senare vid 4 typ såa vi iväg och äta på ett ställe med familjen och mormor och hennes gubbe  eftersom min bror fyller år hehe.  kanske uppdaterar igen senare om jag har orken till det och om något speciellt har hänt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0