Sova

hej hej inte skrivit bra på några dagar nu. inte haft orken att göra det. varit i skolan idag  små trött nu ska ta mina tabletter och något att äta och sen borsta tänderna sen glo tv och sova upp tidigare imon hinna duscha innan skolan. imon blir det låndag ändå bara 3 lektioner tror jag det var.

Men slutar halv 4 inte kul på en fredag ska nog försöka hinna med att sola imon med. somsagt köpte jag ju solkort i måndags (går bra med mitt sparande (A) nej..) jag tog super för emelie tog standad orkade inte sitta och vänta . självklart bränner jag mej så hela bakre låren.rumpan.svanken och ryggen brände jag :P vet inte om jag skrev det i mitt tidigare inlägg från i tisdags tror jag. usch håller på och blir sjuk? vill inte bli det . smått förskyld nu och   ont i halsen men förösker inte att tänka på det då kanske det känns mer?

Nä nu ska jag kolla på tv va nyss ute med hunden innan jag ska sova godnatt på er pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0