trötter

hej hej va nyss ute med hunden snabbt innan jag ska sova blev att gå upp tidigt idag och gå upp med hunden till min bror sen åka till skolan hade servering idag men ganska kul jag och alexandra var hovmästare;) hehe
Sen blev det åka hem imon börjar vi 1 tror jag om jag hörde rätt innan ja åkte hem. imon har jag varmkök från klockan 2 tror jag till 9 eller halv 10 imon kväll

gansa tråkigt men kommer vara roligt på lektionen haha kommer säker bli matkrig eller något om jag känner tjejerna i klassen väl :p haha se om jag orkar ha kameran med mej in på lektionen kommer mest jobba. nu ska jag bädda om sängen och lägga mej och kolla tv innan jag ska sova  försöka sova ut imon men ändå gå upp ganska tidigt nä nu ska jag ta mina tabletter. pusspuss på er sov så gott

TTYL <3

Kommentarer
Postat av: sandra

låter ju som du är nån typ av knarkare ju när du skriver om dina tabletter hela tiden. lägg upp videobloggar istället.

2009-09-22 @ 01:39:25
Postat av: jasmine

hha angående mina tabletter så äter jag Waran och är blodförtunnande så inget knark :P

2009-09-22 @ 11:07:35
URL: http://jasminenykvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0