Vet ni vad?

hej hej godmorgon alla. haha vet ni vad mamma väckte mej vid 7 eller halv 8 idag fast låg kvar i sängen segade men kan ine fata ett under att jag inte somnade om jag som är morgon trött av mej men kanske var för att solen skiner ute:)
så sköönt !!

Igår hände något som inte hänt på några år kanske.Jag har börjat spela THE SIMS .. Igen
var  många årsedan jag gjorde det mej självklar snäll som jag är så hade jag lånat ut alla spel jag har o hittade bara första spelet men nu ska jag köpa nya spel när jag får mina pengar :) hittade spelet året om för under 100lappen.sen ska jag även köpa til lite tillbehör saker som man kan köpa på cd.så man har lite mer saker ochså att välja mellan.

Bra sysselsättning och spela om man är hemma och är sjuk eller vid julafton eller något när man helt enklet har tråkigt ;)

Ska snart baka fick för mej igår att baka banana e vlair kommer ta kort bit för bit idag :) läppa upp senare här så kommer bli ganska många kort hehe, äter frukost nu äter macka och denna goda
Blev på sidan men men ser ju vad det är :P.
pusspuss uppdaterar mer snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0