Helt kär

he jhej är seg här jag vet men försöker fixa blogg designen lite men jag är inte alls bra på sånt:P
Men kan lova att det inte var någon som missade vem som vann idol.
Jag är helt kär i låten.låt texten är as bra om man lyssnar noga och översätter.Erik sjöng den bäst men calle gjorde den ochså bra jag satt och hade rysningar över hela kroppen när jag hörde låten pirrade i hela kroppen när jag hörde låten.

Sitter i mitt rum nu jag som hade hoppas att få min data denna veckan men blev inte så får hoppas att jag får den nu på måndag eller tisdag.

Somsagt skriver in lite mer i detta inlägget än att göra 2 inlägg irad. Jag var med på tvn idag såg as sur ut haha har det inspelat på tvn i stora rummet var ju på inspelning av postkodsmiljonären för någon veckasedan och idag sändes ena delen av den jag satt så man såg halva eller hela mej  nästan helatiden :P haha kändes konstigt att se sig själv på tvn ju men men. kommer även att visas den 8e januari med. nä nu ska jag lägga mej och vila i sängen och kolla på filmen pusspuss på er :)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0