hemma.

hej hej hann inte uppdatera i morse hade lite smått brottom att duscha ch äta fixa mej o gå ut med hunden.
var förut på sjukhuset skulle ta 2 prover,ena som vanligt i fingret o kolla mina blodvärden och se hur många tablettrer jag ska äta. sen så fick jag gå till provtagningen brevid och gå in i rummet blev 3 rör blod och pisse prov bara för jag ska göra undersökningen den 30.e med ultra ljud.Nu är jag hemma slappar pappa har åkt och hämtat mamma på jobbet så sen kommer han hem och hämtar mej ska ner till mama rosa och äta så jag tar någ en bit pizza av min bror.

Nä nu ska jag ta och städa lite i rummet så det ser bra ut innan mamma och pappa åker imon till turkiet.
Puss puss på er sötisar <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0