Sjukhuset

Emelie sov hos mej inatt hehe kom la hem vid ca halv 3 inatt. var en lyckad kväll ändå
sen idag när vi hade ätit frukost o vaknat till så ringer camilla hem och säger att jag ska ta med mej holly och komma ner nu men hon sa inte vad det var så jag sa men emelie är ju här så sa hon hon kan med komma.trodde det var något positivt men när vi kom ner kanske 10 min efter så säger mamma att pappa ligger på sjukhuset och dom hade misstänkt en liten hjärtatack

så jag mamma och min bror åkte upp och va och höll pappa sällskap ca 2 timmar kanske sen så vid 8 ringde han o sa att dom hade sagt att det inte var en hjärtatack iaf detär ju bra det.
blev grilla idag med massa gott :) älskar mat

nä nu ska jag kolla på tv inget annat att göra pusspuss på er
förlåt för dålig uppdatering. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0