Tv + sängen

nybäddad säng madrassen flyttar på sig helatiden så får alltid fixa till den innan jag ska lägga mej i sängen o kolla på tv.ligger i sängen med datan kollar på ncis  just nu ska kolla på paradise hotel vid 00.00 kommer bli en den drama i detta avsnittet hehe kul att se ändå.

imon är det sjukhuset som jag skrev förut idag,sen efter det blir det hem stooor städa ska fixa hela garderoben men eftersjukhuset så ska jag kanske ta vägarna förbi Cubus och köpa 2 nagelack (A) blivit besatt av det nu senaste tiden. sen direkt hem blir det kanske blir äta pizza imon men äter bara 2 slajsar eller hur man skriver det ni fattar nog vad jag menar ändå.

nä nu ska jag ta mina tabletter så jag inte somnar utan att ta dom inte bra för mej. hörs imon om jag inte somnar så blir det nattbloggning här ;)

pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0